Projektový management v nemovitostech – kurz na míru
Naučte se řídit projekt ve všech jeho fázích a s vynikajícími výsledky.
Naučte se řídit projekt ve všech jeho fázích a s vynikajícími výsledky.
Vyberte si variantu, která vám vyhovuje nejvíc
Obsah kurzu na přání
Probereme všechny etapy projektu nebo se zaměříme jen na ty, kterými se zabýváte. Ať už jde o plánování, realizaci nebo vyhodnocení a předání.
Poutavá forma výuky
S řízením projektu vás seznámíme zábavnou formou. Nebudou chybět příklady z praxe a také si zkusíte nanečisto vyřešit různé modelové situace.
Intuitivní aplikace
Online kurz pro vás vytvoříme v naší aplikaci, se kterou vás bude vzdělávání bavit. Její používání je snadné. Fáze životního cyklu projektu můžete studovat i v mobilu.
„Na základě své 20leté praxe v oboru nemovitostí dokážu přesně vyhodnotit vaše potřeby a určit, jaké oblasti vzdělání pro vás budou mít největší přínos. Spolu s kolegy vám připravíme vzdělávací program na míru, se kterým snadno dosáhnete svých cílů.”
Podle oboru vaší společnosti a témat, která vás zajímají, vám vybereme toho nejvhodnějšího.
Vypracujeme kurz pro projektové manažery a další pracovníky developerských, stavebních a realitních společností nebo jiných organizací, které se zabývají nemovitostmi.
Administrativní budova, obchodní centrum nebo bytový dům – každý projekt je jiný, a proto kurz sestavíme tak, aby zohlednil specifika nemovitosti, kterou máte na starost, a pomohl vám s jejím řízením. Uvádíme výběr nejčastějších témat, ale klidně je doplníme o další.
Příprava plánu projektu, který bude obsahovat nejen jeho cíle, ale i rozvržení jednotlivých prací, specifikaci zásadních etap, rozpočet a zdroje.
Plánování a kontrolování rozpočtu projektu, schopnost odhadnout a následně sledovat náklady na realizaci, aby nedocházelo k jejich navýšení. Řešení cenových změn, aby byly finanční prostředky maximálně efektivně využity. Řízení investičního projektu, aby se přidaná hodnota zvyšovala a náklady snižovaly.
Řízení změn v rámci celého projektu, které mohou vzniknout v důsledku nepředvídatelných událostí včetně dopadů na smlouvy a další závazky.
Správa pracovních postupů všech pracovníků a vypracování přehledu s aktuálními a kompletními informacemi. Vedení agendy papírové dokumentace v elektronické podobě, aby byla kdykoli a kdekoli k dispozici.
Analýza a identifikace možných rizik spojených s projektem, zaměření na prevenci a vypracování strategie pro jejich minimalizaci nebo eliminaci. Řešení neočekávatelných událostí, které by mohly průběh projektu ovlivnit.
Harmonogram a sladění práce různých profesí, aby vše probíhalo podle plánu. Komunikace se všemi zúčastněnými stranami, mezi než patří investoři, klienti, dodavatelé a pracovníci úřadů.
Kontrola dodržování standardů a požadavků klienta ve všech fázích projektu. Pravidelná kontrola kvality prováděných stavebních prací a služeb, vedení kontrolních dnů, kontrola projektové dokumentace.
Vyplňte jednoduchý formulář a my se vám do 24 hodin ozveme.